azymut-buton (41 kB)wierch-odznaka (68 kB)

67 Jesienny Zlot Turystów
na Hali Krupowej

zielony (0 kB) PKS Sidzina Dom Dziecka – Hala Krupowa – Kucałowa Przełęcz
Czas przejścia: ↑ 3.30 h, ↓ 2.45 h

nagrody (204 kB)

Wiosna w górach , jesień w górach czas upływa a nasza miłość do gór jest stała.

Każda pora roku daje nam góry w innej odsłonie i zawsze są piękne, czy z wiosennymi krokusami czy z jesiennymi liśćmi.
Z wspomnieniami górskich przygód zakończyliśmy na Hali Krupowej tegoroczny sezon turystyczny. Grupa turystów koła "Azymut" i klubu "Wierch" naszego oddziału wraz z prezesem Gienkiem wybrała się na 67 Zlot Turystów na Hali Krupowej. Podziwiając gamę kolorów otaczającą górskie drzewa i krzewy w jesiennym słońcu. Wędrowaliśmy na Okrąglicę, po drodze mieliśmy wiele radości z obfitego grzybobrania. Na godzinę 12-tą dotarliśmy do kaplicy pod wezwaniem Matki Boskiej opiekunki turystów, gdzie została odprawiona msza św. Po uroczystościach duchowych przeszliśmy do Schroniska na Hali Krupowej.
Organizatorzy zlotu docenili obecność turystów. Nasz oddział zajął trzecie miejsce czego dowodem jest puchar.
Zadowoleni, z pełnymi siatkami grzybów zeszliśmy do do Sidziny aby dojechać do Krakowa.

Do zobaczenia w nowym wiosennym sezonie turystycznym.